System ZBYT |
Opis funkcjiSystem ZBYT stanowi podstawowe narzędzie dla kompleksowej obsługi zagadnień spotykanych w Dziale Zbytu przedsiębiorstw. W ogólnym zarysie obejmuje on obsługę sprzedaży (rejestracja sprzedaży na podstawie dokumentów dyspozycji wydania, fakturowanie, emisję dokumentów, poleceń zapłaty), pełną ewidencję sprzedaży oraz automatyczną dekretację faktur do systemu FINANSOWO - KSIĘGOWEGO.Duża prostota i łatwość posługiwania się systemem dzięki przejrzystemu menu, nie wymaga żadnego przygotowania informatycznego do obsługi. Pomocą jest HELP dostępny w każdym momencie. System pracuje w czasie rzeczywistym, tzn. każda informacja wprowadzona do komputera decyduje bezpośrednio o kształcie informacji wyjściowej. System posiada możliwość współpracy z programami pomocniczymi napisanymi przez użytkownika. Kształt systemu i sposób jego działania podlega konfiguracji wg. wskazań użytkownika. Moduły
Dane wejścioweInformacjami wejściowymi dla systemu, poza bieżącym utrzymywaniem podstawowych kartotek bazowych, np.: kartoteka wyrobów, kartoteka odbiorców itp., są informacje z dokumentów obrotu magazynowego WZ i korekty. Są to praktycznie podstawowe i jedyne informacje zasilające system w trybie ciągłym.Dodatkową informacją wejściową jest plan (rozdzielnik) sprzedaży obowiązujący w dowolnym czasie (np. rok, kwartał, miesiąc), umożliwiający rozliczenia planu. Serwis wydawnictwWyjście systemu stanowią:
Integracja z innymi systemamiSystem FAKTUROWANIA I EWIDENCJI SPRZEDAŻY współpracuje z systemem FINANSOWO - KSIĘGOWYM w zakresie dekretacji sprzedaży. Obydwa systemy posiłkują się wspólną kartoteką kontrahentów. W systemie dostępne są informacje w zakresie stanu konta księgowego odbiorców, stanu rozrachunków.System ZBYT współpracuje również z modułem BILANS ZAMÓWIEŃ oraz z modułem STANY MAGAZYNOWE. |